en_guzel_emanetlerim Yeppudaa 53 kiloyla hamile kaldım 73le doğum yaptim düşün artık xl aldım sıktı baya lastik kısmı normal doğum yaptim iyiki yoksa sezaryen olsa depend çok zor olurmus
prensesannesi__ en_guzel_emanetlerim aa bende xl alsam büyük gelir mi diyodum o zaman bana asla olmaz xl şuan 73 kiloyum 31 haftalık daha 🤭🤭
Zezoli Yeppudaa olur bende o şekilde aldım açtım baktım hatta arkadaşım regldi ona denettirdim o bile çok memnun kaldı🤣
sumeyyearas Yeppudaa dependin var diye biliyorum ama ya da e bebekte de gördüm mağazasında gezerken büyük beden
prensesannesi__ Yeppudaa valla ben 73 kiloyum 31 haftalık gebeyim ben bile xl almayı düşünüyorum 🤭🤭 yalnız değilsin 😅