Nurunannesiii12 Yeppudaa ne var kiz bunda odem bile 5 6 kilo oluyormus odem atici seyler tüketirsin hersey zamanla 1 sene icinde normale donmeye basliyor kiloni veriyosun. Yedigin ictigine dikkat et simdiden kahvalti turu cok tuket ben öyle yapiyorum bebek doğunca onunla uğraşmaktan mideyi unutcaz😄 Bebişim.az buyusun spor yapcam onunla😄 hiç dışarıdan denilen şeyi takmıyorum ha konusturmuyorum da ben veririm olucak kilo da olucak.gidicekte diyorum ne var sanki bunda🥰😊 o minikler için 9 ay kilo alıyoruz sonra zamanla dikkat de edince gidiyor hepsi bu kadarcik 🌸😊 Ilk 6 aydan sonra zayıflama.cayina baslicam smdi herşey mümkün elimizin altında eskiden dindogum göbeği kilolar yerleşirdi şimdi öyle.mi kik.dpgumnyapsa 1 sene sonra görüyorum.ki eski halidnen daha fit olmus yürüyüş beslenme.zayiflama cay i on önemlisi beslenme spor tabiki ha birde önerilen çaylar olunca aşırı yeme oluyorsa bile önune geçiyorlar lar.bende öyle.uaparim olur biter .hiç kendimi üşemem.hayatimda ilk kez bu kadar göbek.yapmisim.icerde minigim var😍 en mutlu göbekli halimdeyim canıma minnet yani takmıyorum.kilo geldiği gibi gider 🙂
Yeppudaa Nurunannesiii12 bende eskiden zayıftım lise yillarim dkdkdk üni kazandım yedim yedim yedim strees dersler hep mutsuz etti beni daha çok yedim millet zayıfların ben kilo aldım inşallah bende dogudman sorma vereceğim kilo .
Kadze Yeppudaa kız bende 90kilo oldum kızımın kalan bezlerini kesip külot götüreyim diyorum😂 depeende sigarsam alayım bend emerak ettim şimdi 😂
Seferyehatun İlk gebelikte gece ped kullanmistim, hastaneden de büyük pet vermişlerdi 5 tane, o dediğini ilk burda duydum, bende 95 kiloyum ve 18 haftaligim😂
Ceylanergen Yeppudaa kullanmadıysanız bir büyüğü varsa ondan alın büyüğün zararı olmaz zaten belinizden galan da düşmez ben büyük aldım kendime bilerek çok kilolu olmadığım halde
Baloncuk41 Berraeva @Yeppudaa İNCİA yorumları iyiydi lansinoh kullanmistim daha onceki dogumumda ama onunda fiyatı çok uçmuş gibi geldi o kadar cok kullanamamistim zaten o kadar para vermek istemedim size tavsiyem karbonatlı su yapip pamukla silin mümkün olduğunca baya sızısını alıyo bide bebekte pamukçuk olmazmış o zman kızımda hic olmadı
Mimii Yeppudaa ya çok tatlısınız güldürdünüz beni kilolarımız aynı değil yoksa yardımcı olmak isterdim 😂😂😂
Happyasya Yeppudaa kilom yok ama m aldım o bile geniş olur dediler kalıplar çok genişmiş.max kaç bedene kadar ki?