Yeppudaa ne var kiz bunda odem bile 5 6 kilo oluyormus odem atici seyler tüketirsin hersey zamanla 1 sene icinde normale donmeye basliyor kiloni veriyosun. Yedigin ictigine dikkat et simdiden kahvalti turu cok tuket ben öyle yapiyorum bebek doğunca onunla uğraşmaktan mideyi unutcaz😄
Bebişim.az buyusun spor yapcam onunla😄 hiç dışarıdan denilen şeyi takmıyorum ha konusturmuyorum da ben veririm olucak kilo da olucak.gidicekte diyorum ne var sanki bunda🥰😊 o minikler için 9 ay kilo alıyoruz sonra zamanla dikkat de edince gidiyor hepsi bu kadarcik 🌸😊
Ilk 6 aydan sonra zayıflama.cayina baslicam smdi herşey mümkün elimizin altında eskiden dindogum göbeği kilolar yerleşirdi şimdi öyle.mi kik.dpgumnyapsa 1 sene sonra görüyorum.ki eski halidnen daha fit olmus yürüyüş beslenme.zayiflama cay i on önemlisi beslenme spor tabiki ha birde önerilen çaylar olunca aşırı yeme oluyorsa bile önune geçiyorlar lar.bende öyle.uaparim olur biter .hiç kendimi üşemem.hayatimda ilk kez bu kadar göbek.yapmisim.icerde minigim var😍 en mutlu göbekli halimdeyim canıma minnet yani takmıyorum.kilo geldiği gibi gider 🙂