Depend nolmus öyle 41 liraydi en son baktigimda 😱 ben internetten hasta bezi aldim yarı fiyatina kilot bez seklinde bakalım nasi bisey gelicek. Bazı seyler gereksiz pahalı 🤦🏻♀️ Mesela göğü ucu kremide krem eczanede 50 küsür internette 28 liraya buldum nası oluyo anlamıyorum cidden