Denizpekdal sorun yoktur muhtemelen.Atlancak bir şey değil çünkü.Kiminin 13-15. Haftada tespit ediliyor.Kiminde 18.-24,25. Haftada ani bir erken doğum oluyor da farkediliyor.Bir de benim gibi olanlar var,başta sorun hiç yokken ayrıntılı zamanı 20-22. Haftalar gibi tespit ediliyor.
Bende bir de şu var, vay acır yok görmesin yok utanırım demeden gerektiğinde ve doktor istediğinde hatta bazen kendim korktuğumda, hep alttan muayene ultrason baktırdım.Ayrıntılı da karından gördüklerinde, alttan bakmalarına izin verdim.Ertesi günde bakıldı.Zaten tecrübemi konu açıp detaylı anlattım.