Ccyyy_123 serklajdan sonra hiçbir şey kullanmadım.Sadece 3 gün antibiyotiğim vardı enfeksiyon olmasın diye.Bu gebeliğimde serklaj yok, 12. Haftadan beri günde x1 progestan fitil, 25. Haftadan beri günde x2 olarak kullanıyorum. 34. Haftada (haftaya) progestan da kesilecek.