Ozge0666 meraba cnm , ben de ilk gebeliğini 36 haftalık ağrısız bi şekilde 6 cm acilmam olmuş ve kisa sürede normal dogum yaptim.suan 6 yaşında saglikli bi oglum var cok şükür.
2. Gebeliğini 25 haftalık ağrısız 6 cm açıklıkla yaptim 5 gün yaşadı kizim ve kaybettik
Rahim agzi yetmezligi tanisi kondu. Suan 30 haftalik hamileyim.15. Haftam da serklaj oldum. Kocaeli medikal park prof.dr.eray çalışkan yaptı serklajimi.kocaeli de çok iyi bilinen serklaj da cok iyi olan bir doktor.arastirmistik.
Yatmana gerek yok dedi. Normal hayatımı sürdürüyorum ben.sadece avm falan gidip çarşı pazar falan gezmiyorum. Hatta demistim doktora bazı ları hep yatiyomus diye. Onlar geç serklajlarda dedi. Benimki 15.haftada olduğu için yatmana gerek yok dedi. Ve ilk 10 gün cok önemli dedi.enfeksiyon için, verdiği ilaçları dikkatlice kullandım. Çok şükür enfeksiyon olayı olmadi ben de
Temiz bir hastane olması lazım ve de doktorunun iyi olması lazım
Ben suan 30+2 yim. Insallah bi 36 37 olur diyorum.
Insallah hepimiz saglikla alalim bebeklerimizi kucagimiza