minikoglumm Belacivciv hqhahaahahha bende salatalık üreteceğim yakında tuvaletimi bile etkiliyo bilincinde olmasam korkucm😄😄
Fatos_teke46 minikoglumm türk kahvesinin telvesini yemeye başladım çok güzel geliyor toprak gibi resmen 🙈💖
Merve171214 sedefyrs1101 bende yiyordum demir eksikliğinden kaynaklı bir durum oluomş sanırım doktorum demir ilacı vermişti bu yüzden
minikoglumm Merve171214 ben çarşamba günü kan verdim biraz düşük çıktı sabah akşam içiyorum şimdi 3 haftada toparlar dedi
Tugbamete minikoglumm aa ne alakamış nasıl tüylenme yapıyomuş kime yapıyomuş ben şok 😱😱 maymuna dönebilirim öyleyse 😂😂
Pelit7 minikoglumm ben de öyle hep severdim ama hayatımda yemediğim kadar çok yiyorum özellikle akşamları az tuzlu (zaralı olduğumu biliyorum) ve limon sıkarak yiyorum 😬☺️
Pelit7 minikoglumm Doktorum salatalıktan zarar gelmez yiyebilirsin istediğin kadar dedi ben yiyorum☺️😬
Pamugunannesi1 minikoglumm Yaş fındık 🌰 Kışın aşırı aşeriyordum şimdi milletin bahçesine dadandım 🤣 Nektari bir de 😍😋
Pamugunannesi1 minikoglumm Geçen gün çok istedim 101 aldım çok kötüydü 🤢 Tadı resmen sıvı deterjan gibiydi soğutmaya mı çalışıyorlar meyveden 🤣
Nisa1Aras2Seyhan sedefyrs1101 bende ya normalde kız kardeşim hep yer ve ben kızardım nasıl yiyorsun diye ama buz küpünü yapıp yapıp yiyrum ciğerimi usutcem valla Allah’tan havalra sicak
Pamugunannesi1 minikoglumm şok da çok iyi değil çürük çürük şeyleri bırakıyor temizlemiyorlar pazara da gidemiyorum panda oldum yuvarlanıcam artık 🙄
Nisa1Aras2Seyhan minikoglumm yiyorum valla kütür kütür dayanamıyorum buz parmak sağlıyor ondan bile yedim