mhbbbera bende 2. El aldım kim ne derse desin umrumda olmaz. Zaten arabayı aldığımız insanlar pandemiden dolayı çok kullanmamıştı evde öylece durduğu için satıyorlardı bizde aldık neredeyse 2 bin lira civarında olan arabayı 580 lira gibi bir fiyata aldık yani bence eğer durumunuz istediğiniz arabaya yetmiyorsa o kadar para verip sıkıntıya girmenin mantığı yok ☺️