mrvkls MineLule benim aybaşı eşimle faturaları öderiz kalan maaşını olduğu gibi bana verir sağolsun harcayacağımız kadarını ayırır kalanını kenara koyarım birikim yaparım hastalık olur darlık olur kenarda herzaman paramız olsun kafasındayım.Gündüzleri televisyonla işim olmaz suyu da vanadan kıstım biraz ekonomik geliyor haftada bir çamaşırlarımızı çalıştırırız aynı şekil bulaşık makineside öyle bir haftada anca dolar. Onun dışında listesiz alışverişe çıkmam ihtiyaç olanı uygun fiyatlısını alırım.Giyim kuşama makyaja gerek duymadıkça para harcamam.Bu şekilde ev ekonomisini güzel yürüttüğümü çoğu eş dost hep söyler ☺️
Durunbigeldim mrvkls haftada bir makine çalıştırmakmı 😳😳2 gün yıkamasam dağ oluyor çamaşır ya 🥺bulaşık makinesi keza 2 günde bir doluyor
Aselgiz mrvkls bizimde böyle ama maalesef kenara hiç para kalmaz hatta ay başını zor getirir arkadaşından borçlandığı olur. Kıyamam cebinde parayla gezenlere özenir çünkü günlük usul maksimum elli tl taşır ceninde o da ekmek çocuk için çikolata filan. Eşim sever harcamayı ben ne kadar kıssam o bir bakmışsınız birine olmayan parayı borç vermiş. Borç alır borç verir 😂
svdmm16 MineLule ben neyi be marka alacaksam karar verir 2-3 ay indirim kovalarım sonra kocam gider saçma sapan şeylere para verir ya da bişey alacaksa sıkışıkmıyız düşünmede. Pahalısını alır bizde ev ekonomisi böyle 😅
Almis Kuzucccum çok zengin biri değil aslada bu gidisle olamaz ama fiyata bakmaz direk alır umrunda degil 4 yılda az biraz değiştirebildim
Kuzucccum Almis aynı durumdayız çok şükür halımıze ama zor toplanır böyleyken. Bız de yenı bı yıllık evlıyız bakalım zamanla değişir inş
ZDM seldaas arkadaşlarınıza onermek, her gun girmek, anket vs cozmek altın kazandırıyo. Ona gore bazı sıtelerde ındırım oluyo. Guzel bence
elifetrn Canım kesinlikle internet alışverişi çok uygun oluyor yani aynı ürün mağaza da çok daha pahalı oluyor, özellikle indirimleri takip etmek gerekiyor yani daha hiç bir şeyi mağazadan almadım her şeyi internet üzerinden alıyorum ve inanılmaz fark ediyor
Ebe_huriye Benim ikinci bebeğim bende Facebook gruplarından bulunduğum ilde atma paylas grubuna üyeyim oradan temin ettim bir çok eşya ve diğer gereçleri ücretsiz 3-4 kişiden kıyafet bebek arabası puset ana kucağı örümcek oturma koltuğu küvet hepsini ücretsiz aldım tavsiye ederim hepsi yeni hatta bebekle ilgili tırnak makası mama kaşığı hiç açılmamış verdiler sonuçta bebek kıyafetleri küçülüyor 1-2 ay anca giydiriyorsun verilen kiyafetlerden temiz olanları ayırdım diğerlerini bende verdim
Ebe_huriye Hayalplt bende sizin gibi düşünüyorum hastane çıkışı ve penye battaniye aldım geri kalanı atma paylas gruplarından ücretsiz temin ettim zaten hepsi küçülüyor kızım çok şanslıydi ücretsiz aldığım kıyafet ve puset ve kıyafetler yeni etiketi üstündeydi kimisinin ve bebek bezinden tırnak makasına kadar hiç kullanilmamisti bebek yağları emzikler vs de verdiler bende sevgimi verdim şimdi koşturuyor gelip annem diye sarılıyor 19 aylik
Ebe_huriye Tasarruf konusunda kıyafete pek para vermem a101 vs sok indirimli ürün varsa uygun onları alıp stok yaparım Migrosun indirim günleri oluyor fiyat karşılaştırıp en uygunu alırım kızımı 16 aylik çişe alıştırdım bezden tasarruf ediyorum banyodan sıcak su gelene kadar suyu boşa harcamam bir kovada biriktiririm kullanmdigimiz odaların peteklerini kapalı tutarım çamaşır hafta da 1 yıkarım pazarda ürünleri en ucuz nerede satilirsa oradan alırım gezerim
Didonutella MineLule alınabilecek şeyleri dolap uygulamasından aldım. Mesela minikkuş sling 300 400 tl idi. 150 tl ye aldım ☺️ Sapasağlamdı 2 kere yıkadım bebeğim doğduğunda kullanmak için can atıyorum ❤️
213347ayse2133 19ida19 elinin açık olması iyi cimri olmasındansa ama varsa insan yapmalı senin eşin herşeye hasret burakiyorsa kendini durumunuz düzelsin diye sen eline geçen her kuruşu aileni memnun etmek için harciyorsan eşine sadık deglsindir ben bunu hiç onaylamiyorum benm babam hiç böyle biri degldi
balbocegim27 MineLule canım kumbaramız var elime geçen bozukları atarım ayrıca maaşı aldığın da 50 tl 100 tl ver atcam derim yada altın hesabına koymak için bi miktar para çektirdim iş yerinden avans olarak onu koyduk 1.500 tl kar ettik taksit taksit odededik bi taksidi kaldı ben cimriyim ne varsa onla idare eden tiplerdenim olabildiğince kıyafete falan para harcamam gezmeye gittiğimiz zaman herşeyi minimum tutmaya çalışırım
Umranari Bazıları vardır mesela marka olsun der ama gücü yetmez… Fusya eksportlar bambu exsportlar fılan var magaza olarak markanın ucuz satılan yeri bi pantalon koton markalı 69 tl ise orda 30 tl bu şeklde bütçeyi de insan zorlamaz… Mesela 5 ay önce kız kardesım dgum yaptı o kızının kıyaft zıbınları küçülenleri bana aktarıyor bildgm temız insanın verdgı kıyaftıde gydırırım tabikide… Şu zamanda geçim çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun… Bu arada 39+4 oldum🤭
mhbbbera Busradonmezus ilk çocuğunz mu 2. El araba aldığınız benim ilk bebeğim olacak cok sevdiğim bi marka var biraz pahalı ama 2. Eli daha uygun bi yanım AL diyor bi yanım elalem ne der diyor 🤦🏼♀️ Yani özenme miş olurmuyum cocuğuma kafam cok karısık bende 2. El mantığını kabul ediyorum seviyorum da temiz ve düzgün oldupu müddetçe
Durubatu mhbbbera temizse alın kim nerden bilecek 2.el olduğunu ayrıca bişey diyeceklerse o zaman o elalem alsın bebeğin arabasını 😄
Yeni-anne4-02 mhbbbera bende 2. El aldım kim ne derse desin umrumda olmaz. Zaten arabayı aldığımız insanlar pandemiden dolayı çok kullanmamıştı evde öylece durduğu için satıyorlardı bizde aldık neredeyse 2 bin lira civarında olan arabayı 580 lira gibi bir fiyata aldık yani bence eğer durumunuz istediğiniz arabaya yetmiyorsa o kadar para verip sıkıntıya girmenin mantığı yok ☺️
seldaas mhbbbera benimde ilk bebeğim mamas papas istiyordum ikinci el aldm cillop gibi ucuzda değil yani 2.000₺ ye aldım o yüzden önemsememekle ne alakası var çocuğun konforu için kaliteli arabaya binicek hem de sıfır gibi
Fatmakara97 mhbbbera temizse zaten yeni gibi durur elaleme ikinci el aldım demek zorunda değilsin canım kimseyi takma. Her anne bebeği için en iyisini yapmak istet zaten mekan elverdikçe
Akkoyu Durubatu sistemi bilmek lazım yalnızken dersen almaz bir başkasının yanında yada çarsıda kendin almak için girip insanların yanında söylersen satıcıda halası değil misin al kız diye dedi mi mecbur alıyorlar 😂
Durubatu MineLule benimde ikinci hamileliğim ilki kız bu erkek kızımın bı sürü kıyafeti vardır ama neye yarar beşik puset bebek Arabası gibi şeyleri sağdan soldan verdiler hiç gocunmam zaten kaç ay kullanacak kıyafette eltimden yengemden aldım sadece hastane çantası için alışveriş yaptım yeni doğan bı kaç parça kıyafet kendime pijama takımı ona rağmen 1500 TL falan harcadım