MineLule Herşey ateş pahası 5 aylık oldum daha sadece ikinci el bebek arabasını aldık, geri kalanları da alıcaz tabi ama o kadar pahalı ki bizde şaşırdık ne yapıcağımızı. Bu ay artık yavaş yavaş alıcaz, fiyatları iyice araştırıyoruz. Allah hepimizin yardımcısı olsun.