MineLule ödemelerimiz aşağı yukarı belli her ay. Maaştan artan para ile de mutfak masrafı ve küçüğümüzün rutin giderlerini alıyoruz. Market ve manava ben gidiyorum. Eşim giderse gereksiz birçok şeye çok para harcama potansiyeli var 😂 bunu bildiği için tek başına da markete göndermemeye özen gösteriyoruz. En en en son para kaldığında eşimle küçük bir miktar bi kartımızın içinde bırakıp (ekmek, içecek gibi ihtiyaçlar için) kalan parayı kişisel ihtiyaçlarımız için paylaşıyoruz. Bir de ben dha idareli bir insanım ancak gelen para belli, giden para belli. İleriyi de düşünerek düzenli bir birikim yapamayız belki de altın alıyorum aralıklarla, 2ye 3e böldürüp onu ödüyorum. Borca girmeden hiçbir şey olmuyor malesef.