MineLule
Bebek alışverişini aylara yayarak yaptım. Toplu bir şekilde almadığım için ödediğim miktarlar bizi hiç etkilemedi.
Beşikleri, bebek arabası puseti ve özelde doğum kayınvalidemin ve kayınpederimin hediyesi. Birçok kıyafette öyle.
Haftaiçi kimse evde kahvaltı etmiyor. Bu yüzden kahvaltılık alışverişimiz oldukça az. Bir tek haftasonları.
Ben sadece günde 2 yumurta mutlaka yerim. Onun dışında süt ve yulaf filan.
Gündüz tv çalışmaz evde. Ben izlemem. Eşimle akşam anca 1 saat belki o da. Kombiyi sadece duş alacağımız zaman açarız. Onun dışında kapalı.
Market alışverişi de salça, sucuk, peynir ve bakliyat eşimin memleketinden geliyor.
Haftalık yemek menüsü yaparım. Alışverişi de ona göre yaparız 🤗Zaten iki kişi çok masraf olmuyor 🤗