[silindi] kesinlikle sezeryan öneririm. Sizi korkutmak değil amacım sadece Bi kardeş tavsiyesi, benim ablamın başına bu vakum olayından dolayı böyle Bi hadise geldi ve yeğenimi kaybettik birgün tek yaşadı o kadar ki hırpalmışlardı😔 tabi öncelikle hakkınız da hayırlısı hangisi ise RABBİM onu nasip etsin