[silindi] şöyleki direk ben kendim vakumla doğmuşum yani şükür bir sorun sıkıntı olmamış. Ilk zamanlar kafa şeklinde illaki değişiklik oluyormuş ama hemen düzeliyormuş. Ama senin yerinde olsam asla tehlikeye atmam. Direk sezeryan olurum. Normal doğum zaten fizyoloji olarak anne içinde bebek için zorlu bir yolculuk. Zaten bebek o yoldan geçebilmek için allah vergisi kafadaki o bingildak açığında kafa kemikleri üst üste geçiyor ki bebek çıkabilsin. Sadece bebek değil koş koca bir insan için bile saliselik oksijen alamama beyne oksijen gitmemesi çok büyük sonuçlara neden olabiliyor. Hiç riske atmaya değmez bence. Öyle de doğum böyle de doğum hepimiz anneyiz. Önemli olan bebelerimizin sağlığı.