[silindi] Kesinlikle sezaryen doğumu seçerdim. Çünkü teyzemin ilk bebeği kordon dolanması yüzünden normal doğamadı, sonra sezaryene aldılar ancak geç kaldılar. 2 gün yaşadı malesef. Bu yüzden sezaryen en garantisi sizin için. Hem vakumda bana göre sağlıklı birşey değil, bebekte beyin hasarına yol açabilir :(