[silindi]
Arkadaşım doktor kadar iyi bilemem elbette. Ancak vakumla çekme olayında maalesef çevremde kötü örnek var.
Biri bir doktor kendi karısının doğumunda bu yöntemi kullandı ve çocuğun beyni hasar aldı. Adam doktorluğu bıraktı. Doktordan mıdır yöntem mi tehlikeli bilemiyorum ama ben sezaryen seçerdim