minikcivcivim canım daha bebeğin doğum pozisyonu aşması için çok erken. Bebek daha küçük ve anne karnında alanı çok geniş kafasına göre takılıyordur içerde. Bebek 28. Haftadan sonra hatta bazen 30 36 ve de doğum anına yakın doğum pozisyonu aşabiliyormuş. Benim annem abime hamileyken doğum anın da doğum pozisyonu aldı sezaryene girecektim nerdeyse diye anlatıyor. Şimdiden bunları kafana takıp kendini strese sokma 🌸