bende serklajlıyım 3 hafta oldu olalı doktorum hiçbir şeyi yasaklamadı sadece ağır kaldırma dedi normal hayatına devam et dedi hatta raporum vardı bitti şimdi çalışmaya devam ediyorum sanırım bu serklajda hareket kısıtlaması haftaya göre değişiyor anladığım kadarıyla kaçıncı haftada yapıldıysa ona göre sınırlama konuluyor diye düşünüyorum