Sevim1609 Esrakin mesela bende plesanta previa var ve 22. Haftadayım. Herkese mi yapılıyor serklaj ? Yoksa belli bir kriteri mi var ?
deno1 Ezgiii11 insallah sağ salim gecer canım ya şeyden bahsetmiş ay çok güldüm 🤣 ilişki yasak ama Mast yapmak değil demis hahahaa🤣🤣
Esrakin deno1 Canim doktor vana 1 ay heyet verdi rapor hala yatman lazim kalkmaman lazim riskin devam ediyor dedi bebek baski yapiyor hala dedi
Esrakin deno1 evet ya adet olcam gibi hisediyorum ayni oylr agri yapıyor kuzum ilac fitil igneye devam dedi
deno1 Esrakin senin büyük ya ondan benim daha 13 yeni girdik küçük ilerleyen haftalarda benimde aşağı iner neysek iyi serklaj olmuşsun aşağı inmeye başlamış
deno1 Kelebekmadam şikayetim yoktu rahim anomali vardi doktor önceden söyledi 20lerde dusuk yaparsın dedi rahim bebegi taşıyamaz dedi ama kanaması olan dikiş atanda var rahim bi anda kısalip dikiş atanda var herkesin sorunu farklı canım
Esrakin deno1 Aynen oyle kuzum bir suru igne fitil hap verdi yine bakalim bayramdna sonra yine gidicem hayirlisi hakkimizda
deno1 Esrakin senin icerde hala bi kanama varmi canım bende progestan hap ve hafta 1 proluton magnezyum bide benim demirim sıfırlanmış onu verdi
Esrakin deno1 banada magnezyum verdi bugun progastan fitil progastan igne verdi günde 1 tane 5 adet az az lekenme oluyor cnm bide fitilden dolay8 kötü bi koku 😑