Sabihanurr1 hiç stres ve korku yapmayın zaten hissetmiyorsunuz narkozdan dolayı .serklaj sonrasi dikkat etmeniz gereken bazı şeyler var doktunuux dinler ilaçları kullanırsanız Allahın izniyle hiç bisey olmaz.
Bende 12.haftamda serklaj.oldum 20.haftadan 37.haftaya kadar bebegimin başı aşağıda evde uzanmiyorum da o kadar çok ilk 1ay.cok.dikakt ettim serklaj.sayesinde. 37+4olduk.Darisi başınıza Rabbim.evladinizi size bagişlasin .sormak istediğin bsiey varsa cevaplarım