Betl01 iyi ilerliyordu taa ki 22 haftama kadar rahim ağzım 1,5 düşmüş ve hunilesme olmuştu 5 gün hastanede yattım doğum falan olursa dıe sonra çıktım çok şükür birşey olmadı ama 22 haftamdan beri sadece wc kalkiom yemeği yatarak yiyom bu sayede rahim ağzı hep sabit kaldı progestan fitil proluton kan ilacı magnezyum kullandım smdi çok şükür 35+2 oldum hala yatiom doğuma kadar yatış yani tedbir amaçlı da olsa anlık kisalabilio 20.haftamda detaylida iyiydi 22de gittiğimde kisalmisti o yüzden çok dikkat edin hiçbir belirtim olmamıştı