deno1 12.haftada serklaj olmanız iyi.olmus gebelik haftası ilerleyince fark.edilemeyebilirdii keşke tam uyutmasalarmış .bende oldum 12.haftamda belden aşağısını uyuşturdular 37.haftama geldim serklaj sayesinde .klozet kullanmalisiniz 15gun dikiş yerini alana kadar ve ayakta duş alın. Rabbim bebeğinizi size bagişlasin inşllah. Korkmayin kabız olmamaya dikkat et ve hep uzan