isimsiz1i eğer doktorunuzun şüphesi varsa burada sormayın bile. Hiçbirimiz doktordan daha doğru bir şey diyemeyiz size. Ama derseniz ki içim rahat etmiyor, o zaman farklı bir doktordan daha görüş alırsınız. O da aynı öneride bulunursa içiniz rahat yaptırırsınız. Lütfen burada ben yaptırmadım bir şey olmadı diyen birinin aklı ile hareket etmeyin. Ben de yaptırmadım fakat şekerim sınırın altında düşüktü doktorum önermedi. Önerseydi muhakkak yaptırırdım