isimsiz1i ne halsizlik vardı ne ayakta karıncalanma ne yorgunluk ne ailede şeker bebeğim hep haftasıyla uyumlu gidiyordu cok az kılo almıştım ve zayıf hamile kalmıştım sizin gibi asla sekerim cıkmaz diye düşünürken yüklemede sekerim oldugunu öğrendim ve 22 de diyete başladım 38+1 de oğlumu sağ salim kucagıma aldım seker yüklemesinin bebek için hiç bir zararı yok aksine sekerib varsa dikkat etmezsen asıl o zaman cok riskli bebek için doktorunuzu dinleyin