gozentuncer07 bana yüzde falan vermedi bende 2 hafta önce aynı senin gibiydim bizde ailecek yıkılmıştık, ama ben iki günden sonra iyi hissetmeye başladım dedim ya çok namaz kıldım dua ettim dün de ense kalınlığının 6.60 dan 2.20 ye düştüğünü söylediler ama yinede amniyosentez yapalım dediler içim rahat biliyorum bebeğim iyi temiz gelicek inşallah benim ve hepimizin sonuçları hepimize dua ediyorum her namazımda sende dua et banada et inşallah sağlıkla alıcaz yavrularımızı kucağımıza.