gozentuncer07 Canım benim ben 2 hafta önce rutin kontrol için doktoruma gittim ense kalınlığı 4 mm dedi beni acil perinatoloji uzmanına gönderdi ordada 6.60 mm ölçtüler ve burun kemiğide önemliymiş bu durumlarda burun kemiğide küçük dediler o kadar kötü oldum ki sana anlatamam sonra 2 tane farklı doktora daha gittim hepsi çok kötü konuştu sonra 2 hafta sonra tekrar gel dediler perinatoloji bölümü hem hoca görcek hem biraz daha büyümüş olur kalbine bakar dediler dün 2 hafta ne yaşadığımı bir ben bir Allah bilir ama hep onlar değil Allah bilir dedim çok araştırdım ağladım ama rabbime sığındım çok dua ettim dün hastaneye giderken inan kötü bişey hissetmiyodum kalbimi ferah tuttum hoca enae kalınlığını 2.21 ölçtü düşünebiliyormusun, evet ordakiler yine iyi konuşmadılar risk hala var azalmadı gibi konuştular ama onlara kalsa iki hafta da da bu kadar düşmezdi ense kalınlığı ama düştü neyse sonra yaşadığım şehirde iyi bir doktor var kadın doğum doktoru sırası hiç yoktur ama böyle hastaları kabul eder ona gittim ona ense kalınlığını 1.90 ölçtü burnunda hiç bir sıkıntı yok dedi daha bebek minik kalbine zaten bakılmaz dedi sonra beni alttan muayne etti küçük bi ihtimal kistik higroma olabilir onun için amniyosentez yapalım içimiz rahat etsin dedi temiz çıkıcaz büyük ihtimal dedi beni o kadar rahatlattı ki bir daha o doktoru hiç bırakmam Allah ondanda razı olsun yani demem o ki Allah var gam yok bol bol dua et yasin oku namaz kıl :)