Kızlar mrb..benim sonucum çıktı dün geldi doktor aradi malesef bebeğim 21 trizomi down sendromu çıktı😞😞ileri derece rahatsızlığıda varmış😞😞bebeği aldirmamı söyledi acil bir şekilde biliyorum o benim yavrum..zor karar verdik eşimle Allah bizi affetsin şuan zor bir psikolojinin içindeyim..doktor haber verdiğinde şoka girmişim doktora keşke ben olseymişim demişim çok zor kızlar olduğum yere yigilmişım bayılmışım saatlerce ağladım..Allah herşeyden önce sağlık versin ben bunu bir kez daha anladım lütfen beni üzecek şeyler yazmayın burda… hoşçakalın Allah’a emanetsin