Seferyehatun Zuhreee bu haftada cinsiyet anca tahmin gerçek söylenmiyor zaten 15. Haftada net ogrenirsin, bende devlete çok gitdim gayet iyiydi
Zuhreee Seferyehatun kötülemiyorum zaten ama her gittimde asistan var ve 3 dk içerde kalıyorum ultrason da bebek yok zaten
Seferyehatun Zuhreee tavsiyem eğitim araştırmaları tercih etme, semt polikliniği ni tercih et, daha iyi ilgileniyorlar, kadikoyde Zeynep tosuna gitdim 6 ay iyiydi
Mucizepamugum Zuhreee amin canim tahminlerim genelde dogru cikar insallah ogrenince bana yazarmisiniz 🥰
Kelebek14 Zuhreee devlet hastaneleri böyle insana insan muamelesi yapmıyorlar 8ayligim kaç tane hastaneye gittim bı tane ultrason resmi vermediler ekranı çevirip bı gostermiyorlar bile soru sormadigin sürece bilgi vermiyorlar iki kere özele gittim elimde sadece iki tane fotoğraf var daha bugün kontrole gittim bebeğin kilosu falan hicbirsey soylemiyo koyun gibi yatiriyo bebek iyi diyip gönderiyi cinsiyeti bile 5. Ayda zor ogrendik
Blueedreamssx Zuhreee benim gayet iyi görüntüleri hatta bir tanesi var baktıkça duygulanıyorum bu benim bebeğim mi diye
ysmngrcn Zuhreee Ben de devleti denemek için bir kere kontrole gittim. Aynı durum başıma geldi. 1 dk bile ultrasonda bebeği incelemedi. Ultrason kağıdı net değil, çok özensizdi. Her hastane böyle mi bilmiyorum ama ben bir daha gitmeyi düşünmüyorum.
Snackk Zuhreee hamilelikte kontrollere özele gidilmeli devlet bir şey söylemiyor ama doğuma devlete gittim herşey dört dörtlüktü