Zuhreee emin olurlarsa söylüyorlar ama genelde 16 dan önce söylemezler kız diyince aldıran insanlar yüzünden benim devletteki Dr um öğle molasina çıkmamış başka odada sırf cinsiyet için kaç dk uğraşmıştı özele gittim o da görmedi git sonra gel dedi ugrasmadi bile oğlumda her gittiğimde farkli Dr a denk geldim ve ilk söylediği şey cinsiyet okuyor ekranı bana çevirip yüzünü herşeyi i söylüyorlar 10 dk suruyor devletteki muayenem