Filiz1 Zuhreee o kadar haklısınız ki ben hep özele gidiyorum ultrason görüntüsünü hep en net şekilde veriyorlar salı günü ilk kez devlete gittim aynı sizin gibi ultrason görüntüsü verdiler dalga gecer gibi hiçbişey anlaşılmıyor
Zuhreee Filiz1 aynen öyle insan merak ediyor bebeği üstelik diyorki asistan bak kalp atişi şu ama az gözüküyor sanki