Mom54544 evet kesinlikle öyleler iyisine denk geldim ilk mauynemde bi doktara ama sonra bir daha 2 kez muayeneye gittimde asla doktor yok hatta ben diyorum doktor hanım yok mu ona randevu aldım hep acil ameliyata gitti diyorlar ama benim tahminim şu doktorlar asistanlara bırakıp gidiyorlar saat 4.20 deydi randevum muhtemelen erken cıktı asistana rica etti yerine koydu asla demeyim ama gitmicem devlete artık