19912021 Sirius0 3600 de kilo mu ya moralinizi hiç bozmayın geçen hafta tam 4800 normal doğum yaptı arkadaşım doktoru değiştirin devlet hastanesine gidin özel doktoruysa eğer bu
Sirius0 19912021 özel doktoru evet . Bende diyorum 3500 kilomu diye baş seni zorlar yırtar diyo . Devlete gitsem çatır çatır doğurturlar biliyorum
Sirius0 Arenn Haklısın çok şükür sağlıklı . Doktor doğar ama senin çok yırtığın olur diyo yani ben sezeryan yapmak istiyorum diyor açıkca genede sana kalmış acı çekerim diyosan doğurtayım diyo
Sirius0 Kuben evet hastane değişikliği nedeniyle doktor değiştirdim son ayımda . Görünüceö başka doktora
19912021 Sirius0 son ana kadar bekleyin sancı gelince hemen gitmeyin hastaneye bol bol merdiven in çik sukuat yap hurma ye nefes egzersizleri Allah nasip ederse çok hızlı doğum yaparsın
Birpapatya4 Sirius0 sezaryen kötü bişey değil ki tamam normal kadar hızlı iyileşme olmuyor ama oda bi doğum yani üzülecek bişey yok ilinizde sağlıklı ölüm sağlıklı kavuşun önemli olan bu❤️
Sirius0 Birpapatya4 tabi ki kötü bişey değildir ama işte herkesin bi korkusu oluyor bende onu yaşıyorum şuan . İnşallah 🙏🏼🙏🏼
Snmom Sirius0 benim kız kardeşim için de ayni şeyi söyledi ve gerçekten bebeğinin kafası çok iriydi. Sezaryen oldu pişman değil ☺️
Snmom Sirius0 çokta takmayın doğum dogumdur. Ben vajinal yaptım ama inanın o kadar zorlandım ki yüzümdeki kılcal damarlar patlamış.
MesaOzkr Sirius0 Rabbim kolay ve mübarek eylesin İnşaAllah canım Evvela Rabbimize sığın hakkımızda hayırlı olanı nasip edermisin, yardım edermisin Rabbim diye.. Şüphesiz samimi bir duayla yardım istersen yardım edecektir Rabbimiz.. 😇🤲
nikoland Sirius0 bence başka bi doktorada görün canım banada aynısını demişti doktor bi hafta önden gidiyo iri bebek vs bi doğdu söylediğinden 500gr daha azdı iri falan değil normaldi doğumumda normal oldu. Her doktora maalesef güven olmuyo 🤷🏻♀️
Sirius0 nikoland yani bende bu ihtimalleri düşündükçe ve duydukca acabalara kapılıyorum . Normal deneme şansım varsa neden korkum olan sezeryanı olayım öyle değilmi . Ki başı normale göre sadece 2 cm önde öyle dedi . Çok acı çekersin istersen doğırtayım diyor
Sirius0 Snmom Hadi ya , Allah korusun her ikisindede riskler var tabi olacak olan oluyor bi şekilde . Bi yandanda kavuşmak istiyorum biranonce bakalım son 1 haftamız zaman be gösterecek
Atan Bence son haftaya kadar bekle 4 kilo normal doğum yapan çok kişi var kimisinde b bebek son haftada dönüyor son haftada kanala yerleşiyor vs bol bol yürüyüş yapmani oneririm
Sirius0 MesaOzkr aminnnnn inşallah sağolasın 🙏🏼🙏🏼Allahtan umıt kesilmez , Rabbim bütün ağrı çeken bekleyişte olan annelere anne adaylarına yardım etsin