Bugün kontrolum vardı 39+4 üm . Ağzım sancım yok bebek kanala yerleşmemiş doktor bu bebek normal doğarsa seni çok zorlar yırtılman olur dedi kilosu 3600 gibi ama kafa çevresi 11 cm falan 9 cm üstü büyük kafa olarak kabul ediliyomuş başı iri dedi . Sezeryan öneriyorum bu bebek kendi sancısıyla gelmez kafa büyük kanala giremez ama illa istiyosan zorlarım diyor . Normal istiyordum bebek 4 kilo üstü değil ki hemen sezeryandan bahsedip modumu düşürdü