Ben de 37+3 üm doktorum bayramda olmayacağı için istersen bayram arefesi suni sancıyla alalım dedi. Beklemek istersen de ve ben yokken sancın başlarsa nöbetçi olan doktor kim varsa onla girersin doğuma dedi ve şuan kafam karmakarışık salı günü karar vereceğiz ne yapacağımıza