Demetslt Eslem0 kendim yapıyordum denicem bakalim görebilirsem yine kendim yapcam yapamazsam kuaför 😂
E-Y Eslem0 belimden başlıyor karnıma yayılıyor şimdilik düzenli değil ama geldigi zaman nefesimi kesiyor resmen donup kalıyorum. Sabaha zor gelir sanırım bir kac günümüz var 😊
Glcnatl Poyrazannesii yoo sezeryanın agrısı falan kalmıyor isteyerek yapmıltım sezeryan 2. Öyle olacak ve 1 haftada ayaklandım ameliyat sonucta okadar olacaktır.
Seymatatogluozkin Eslem0 Benimde öyle yaa bide annemlerin ilk torun ah desem hepsi hadi inşallah der gibi bakıyorlar 41e kadar beklersek nolur halleri bilmiyorum 😅
Munzurrrrr Eslem0 37+1 yerimden kalkacak halim yok burası çok sıcak ordan oraya devrilip yatıyorum genelde giderek ağırlaştım😉
mbulut Eslem0 37+5 duruşu yan döner mi acaba die bekliyoruz. Herhangi bir belirti de yok henüz..doktorum bekliyor belirtilere göre doğum şekline karar vereceğiz.. sıcak fenalardayımm🥵
Zehra-Arda Poyrazannesii maleseff yapamıyorum ilk doğumum normaldi ama bunu zorunlu sezeryan olacağım
Aysenurse1 Vaveyla23 açılmanız kac cm? Benim de pazartesi 1cm açılmam vardı, salı nişan geldi ama bizim kız hala gelmiyor😁