Babytmr Vaveyla23 evdeyim canım bebek hareket ediyo suyuda var nstde iyidi eve gönderdi düzenli sancı için
Babytmr Eslem0 yok daha doğuramadım kızım çok nazlı çıktı 5 cm yol açıyoruz nişan getirtiyoruz kendisi gelmek istemiyo🤷♀️
Merve_akp Ozgepoyrazaden inşallah veririz canım napalım bebişlerimiz sağlıklı olsun da yapcak bişey yok
Merve_akp E-Y 2 hafta oldu heralde benim nişanım geleli bi tık yok sadece arada şiddetli sancı vuruyo nst de de çıktı 10 dk da 2 tane ama 3 olması lazımmış eve yolladılar kesildi sancım ara ara yoklama yapıyo o kadar
E-Y Merve_akp benimde 3 gündür biseyim yok sadece dün geceden beri saat başı bir kasılma var bugün ozellikle saat başı 1-2 dk süren kasilmalarim oldu. Bilemiyorum tabi ne olacak günümüze de az kaldi zaten.
Merve_akp E-Y ben doğuruyorum sanırım canım dün geceden beri hastanedeyim tansiyonum tavan 15 lere çıkıyo ilaç verdiler gene de düşmüyo açılmam olsun diye alttan ilaç verdiler açılmam olırsa normal doğurcam olmazsa sezeryana alıcaklarmış
2bebekbirana Kızlar ya 37+4 haftalık oldum. 2 gündür çok yoğun bir şekilde ara ara şeffaf mukuslu akıntım oluyor ama çok büyük böyle bugün hastaneye gidicem zaten de çok merak ediyorum sizlerde bu haftalarda böyle sık sık büyük akıntı oluyor mu?
Mavis_anne Eslem0 37+2 den selamlar.Artik gelsin diye sabırsızlanıyorum.Bi taraftanda korku heyacan karman cormanim.Her gün acaba bugün doğar mı telaşı var
E-Y Merve_akp Allah yardımcın olsun canım inşallah bir avazda sağ salim alırsın kucağına bebeğini 😊 Çok sevindim aayyy maşallah 🌸 Darısı bana inşallah 😊
Hatcik2000 Kızlar bnm de 37.6 haftadayim sancım kasilmam oluyo doktor 1 parmak açıklık var dedi ama çocuk 35 haftalık çıkıyor ultrosonda ve 2.300 kilosu gelişim geriliği var dedi çok tedirginim heran dogurak gibiyim bnm gibi olan varmi
06ankara Bizde 37+1 olduk çok şükür 38+6 ya sezeryan günümüzü aldk çok heyecanlıyım ve günler hiç geçmiyor durdu sanki 😌
MerveAkty 37+5 deyim yarın sabah sezaryene giricem inşallah 💕 13.07.2020 de Ayşe’m dünyaya gelmişti 13.07.2021 de de Asya’mı kucağıma alicam inşallah 💛🐣