Gzmikra _hira_ amin canım cümlemiz hayırlısı ile alırız kucağınıza inşalalh sende belirti var mı benim sadece yalancı sancılar oluyor arada doktor 14 temmuza kadar doğurursan doğurursun yoksa biz baslaticaz dogumu dedi
svdmm16 Glcn22 yanlış hesaplamışım :) 35. Haftadayım kendimi 31 de sandım 😅benim 28 onun nasıl 58 oluyor dedim :)
Badeninannesii TansuB Son 12🎉🎉😍❤allahın izniyle ilk bebegim olcak heycanla gelsin diye bekliyorum artık😊❤
Zormama Kayraninannnesi hadi hayirsiyla gelsin minikler🐣 neden sezaryene alicak peki biraz daha bekletmez mi?
Kayraninannnesi Zormama bebek 3700 oldu çatı muayenesinde söylemişti 3800 den sonrasını normal doğuramazsın diye 🙏