snmsvrnzdmr TansuB hediye diye beklediklerin gelir umarım. Genelde evdeki hesap çarşıya uymuyor malum
Elif_Eda TansuB Şuanlık 84 gözüküyor ama bakalım fıstığım en zaman gelicek daha 27.haftadayız..Herşeyi hazır kıyafetlerini bayramdan sonra yıkıyıp ütülemeye başlıcam 30.hafta oluyor bakalım..
Kayraninannnesi Zormama bebek 3700 oldu çatı muayenesinde söylemişti 3800 den sonrasını normal doğuramazsın diye 🙏
Zormama Kayraninannnesi anladimm, benim de catım pek uygun degil ama denemek istiyorum bakalimm ins kendileri gelir kolay bir sekilde🙏
Arenn son 43 gun kiyafetleri yikadim utuledim yerlestirdim :) geriye besik falan kaldi onlari lkurucam babynest falan yikicamm , isimli hastane cikisinin gelmesini bekliyorum geldiginde cabtamida hazirlamis olucam insallah ;) saglikla gelsinler
Mzeynepp TansuB 15 günnnn. Ben internetteki hazır listeye göre aldım. Kızımda da öyle yapmışttım. Fazladan ise süt sağma makinesini aldım