26z25a04f kirpapatyasiii benimde erken doğum riskim var canim insallah zamaninda sağlıklı bir şekilde gelirler
_hira_ Yeni-6 dün hastanedeydim sancı yok . Ama çok toplanıyor sertleşiyor . Çıktı çıkacak gibi geliyor alttan 🙈
_hira_ Gzmikra ahhhh hayırlısı ile kavuşalım inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Son günler zorluyor artık yatamıyorum kalkamıyorum 🙈 sıcak bir yandan
Gzmikra _hira_ amin canım cümlemiz hayırlısı ile alırız kucağınıza inşalalh sende belirti var mı benim sadece yalancı sancılar oluyor arada doktor 14 temmuza kadar doğurursan doğurursun yoksa biz baslaticaz dogumu dedi