Papatyya ya sırtım tümü ağrıyor nefes alınca bile ağrıyor ayaklarım elerim zatn şiş gece olunca daha çok sişiyor ayaklarım topuğum gece olunca aşırı ağrıyor yürüyemiyorum resmen karnım taş gibi oluyor aşağı baskı yapıyor suanlik bunlar var cnm ama doğum belirtisi mi bilemiyorum eşim hep diyo gidelim hastaneye Bn kabul etmiyom 13 temuz a kadr gitmicem