Cansel129 Papatyya hm anladım cnm bnde tereddüt e kaldım ya doktora göre 40+3 bna göre de 39+1. 1 hafta daha beklim doğmasa hastaneye gidim her gün nst gel dedi gitmedim
[silindi] Papatyya 36+0 çok şükür bin şükür Rabbime♥️ Sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah amin amin 🙏🏻
Akbulutsevda SeydanurBK ayy bizim oğlan da öyle 🥺erken gelir vesaire demedi ama benimde içimde hep öyle olckmis gibi bir hissss
Darling_04 Papatyya 27+3 biran önce 30 haftama girmek istiyorum sanki daha hızlı ilerliycekmiş gibi zaman 😂