Doga_77 yaa ne güzel. Böyle hobilerinin olması çok iyi. En azından zamn geciriyorsun. 😊😊
bende patoloji lab.tek. Mezunuyum. Ama malesef hiç sağlık alanında çalışamadım.kpss olmadan olmuyor. Kendimi muhasebeye verdim-şimdilik tabi-😀😀
3-4 yıldır muhasebe alanında çalışıyorum.