B123N Doga_77 amin amin. Sizinde doğumunuz kolay geçer inşallah. Ay benımkıde kolay geçsin. Çok korkuyorum ben nedense
B123N Doga_77 ne güzel. Yok bizim gecen hafta doktor erkek olabılır dedi ama dün tekrar gittim bu kezde bizimkı göstermedi bacaklarını hıc acmadı
Doga_77 B123N bazı bebişler inatçı olup göstermiyor😄 hayırlısı olsun sağlıkla doğsunlarda☺️ bende hiç yüzünü göremedim mesela her gittiğimizde eliyle yüzünü kapatıyor nasıl neye benziyor bilmiyoruz 😄😄
B123N Doga_77 hayırlısı olsun. Bende cok korkuyorum ama önceliğim normal doğum olacak en sağlıklısı ya
Doga_77 B123N her iki doğum da zor ama Bebişi kucağa alınca ağrı da acı da unutuluyor diyorlar değer onlar için her şey☺️
Omr Sevgi_123 mrb kızlar gebelik ritimleri bakıldığında tiroid testlerine baktirmistik ilerleyen haftalarda tekrar baktirmaya gerek var mı bilgisi olan yazabilir mi
Doga_77 B123N evet çok heyecanlı oluyor 😄 Perşembe kontrolüm var bakalım bu sefer gösterecek mi 😄 bu arada yaşlar kaç ☺️
Doga_77 B123N Bayağı uzaktan gelmişsin canım ☺️ 29 yaşındayım 3 sene dolacak eylülde İstanbul’dan geldim bende 😄
Doga_77 B123N olsun canım gittiğinde de uzun uzun kalırsın ailenin yanında uzakta olmanın da öyle bi güzelliği oluyor ☺️
B123N @Doga_77 @Sevgi_123 günaydın kızlar 😊 sabah erkenden uyanıp işe gelmek ne zor oluyor ya bu hamileliktee boş kaldığım her an düşüp uyumak istiyorum
Sevgi_123 B123N Günaydın canım keşke bende işe gitsem ya bende evde sıkılıyorum sen nerde çalışıyorsun