Sevgi_123 B123N Ben evdeyim genel olarak aşçılık okudum lisede üniversite okumadım çocukum doğunca dışardan bitirebilirim inşallah
B123N Sevgi_123 bende kpss calısıyorum suan. Dediğin gbı huysuz bı bebikim olmazsa devam ettırecem inşallah 😀😀
Sevgi_123 B123N Vallahi bu devirdekilerin de ne olacağı pek belli olmadı için dua edicez sakin olsunlar diye 😄
Doga_77 B123N sıcakta yanıp kavruluyorum🤦🏻♀️ uykular haram olmuş durumda sizler ne yapıyorsunuz nasıl gidiyor ☺️
B123N Doga_77 ben pertim çıkmış bir vaziyette terimin son damlasına kadar çalışıyorum hala 🥵🥵🥵 paydos edecek gibide değilim 🙄🙄
B123N Sevgi_123 bende bakıyorum bayadır aktif değilsin. Bsey mi oldu dıye merak ettım canm. Ne oldu? İyi misin