KubraAydin Kubra98 anca çıktım doktordan keseyi gördük çok şükür minicikti tabi 😍 20 gün sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi inşallah 🤲🤲
KubraAydin Kubra98 bana ilaç vermedi canım sadece folik asit kullanıyorum ilk gittiğimde sordum bi ilaç falan verecek misiniz bi kaybımvar kürtaj olmuştum dedim o da şuan gerek olmadığını söyledi
Jdjdjdjk nazzzzzzz çok başlarda yaklaşık 3 haftalıkkrn 72 cıktı 1 hafta sonra baya baya yükselmişti hcg çok çabuk yükselen bişey zaten
Jdjdjdjk KubraAydin benimdee ilkim kürtaj 2. Kez hamile kalınca doktorum tutunmayı desteklesin diye pregesteron vermişti
KubraAydin Jdjdjdjk bi arkadaşım da aynı şekilde ona da verdi ama benim doktorum gerek yok dedi anlamadım 🤔
Jdjdjdjk KubraAydin isterseniz kendiniz söyleyin kullanabilir miyim diye neden vermediğini sorun progesteronun bir zararı yok zaten 1 hafta sonra falan bırakılıyor
KubraAydin Kubra98 benim de küçüktü olsun şuan çok yeni zaten🥰 aynı şekilde bende bayramdan sonra gidicem inşallah ☺️ kesesini görmüş olduk küçük de olsa inşallah kalbinide duyarız 🤲🤲🤲