KubraAydin Hayır ben şu an kullanmıyorum 16 haftalığım 4 yada 5 haftalıkken verdi doktorum daha sonra bıraktım 1 hafta kadar sonra daha da uzun olabilir belki 10 gün. İlk kayıplarda zaten genelde ailevi bir sıkıntı yoksa düşük nedeni araştırılmıyor bende de bakılmadı ama 2 ay sonra tekrar gebe kalınca ne olur ne olmaz diye doktorum verdi vajinal olarak, hiç bi zararı yok tam tersine yararı var tutunmayı destekliyor embriyo adına