nazzzzzzz Meryemce92 allah razı olsıun ama ben 2 gün beklemedim ayın 6 120 ayın 7 224 çıktı normaldir demi
Dryakbts Benimde ilk 554 çıktı adetime 2 gün vardı sonra bir daha tahlil vermemiştim. Sürekli verilmesi gerektiğini bilmiyordum. Yarın tekrar vereceğim . İki gündür kramplar giriyor kötü birşey yoktur değil mi arkadaşlar
MelisDeniz nazzzzzzz bence iyi kuzum hep böyle devam eder insallah sağlıkla kucağına alırsın 🌸 benim de yükselir umarım dün 47 çıktı 😔
Bebek4545 nazzzzzzz ay çok güzel artmış hayırlı olsun erken gidip keseyi görcm deme ben erken gittim göremedim geçmedi zaman bekle 😍
KubraAydin Kubra98 tamam canım sende bana haber ver unutmayalım 😀😘 geçen hafta gittim benden testler istemişti onları yaptırdım yarın gidicem bakalım 🤲🤲
KubraAydin Kubra98 bilmiyorum doktor bir sürü kan testi istedi onları yaptırdım yarın da kese için çağırdı
nazzzzzzz Bebek4545 demi normalde 2 günde bir artması gerekmiyomuydu 2 katına benm hemen sonraki gün 2 katı oldu ve adetim yarın daha