Shuled25 simdi geldim doktordan şeker icin diyete devam dedi 1 hafta sonra tekrar kontrole gidicem kan tahlillerime baktı demir depolarım bitmiş yarın serumla takviye yapılacak bebiş gayet iyi dedi 2400 olmuş güzel dedi 26 temmuz da son kontroller ve tahliller olup sezeryan günü vericek