Zeliiiss Merhaba kizlarr sohbetinize şimdi katilabildim bende 34+3 günlük hamileyim benim bebişim bu aralar çok hareketli belim ağrıyor adet olunca genelde popomdam aşağısi ağrırdi benim genelde oyoe bir ağrı oluyor acaba diyorum doğuruyor muyum😂
Ozgeemrahh Shuled25 simdi geldim doktordan şeker icin diyete devam dedi 1 hafta sonra tekrar kontrole gidicem kan tahlillerime baktı demir depolarım bitmiş yarın serumla takviye yapılacak bebiş gayet iyi dedi 2400 olmuş güzel dedi 26 temmuz da son kontroller ve tahliller olup sezeryan günü vericek
leyla_ok Shuled25 35 olduk.Çok çok nadir adet sancısı oluyor arada.Ama çok nadir ve çok az.34 de başladı benimde.Fakat dünden beri affedersiniz genital bölgemde bıçak saplanıyor gibi ağrıyor.Hafta ilerledikçe değişiyor vücut gerçekten ağrı olarak.
Huzurmelegim_28 Shuled25 benimde aynı yalancı sancı dedi magnezyum verdi artık zaten karnım öyle sertleşiyorki nefes alamıyorum yatınca kalkamıyorum ağırlaştım iyce 34+5 son 38 zaman geçmiyor 🤯🥵🧚♀️